angeline

En vecka i taget

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här på bråtenskolan igen och väntar på Noah. En vecka går fort. Jag tycker att alla dagar fylls upp med något. Jag tycker att det hittills går väldigt bra att hålla ner socker intaget på Noah. Han har inte protesterat något mot vare sig mindre lördagsgodis eller att han inte får så mycket pasta eller bröd. Han har hållit sig lugn över lag också men man kan ju inte säga än om det är därför. 

För övrigt hann jag med två träningspass förra veckan. Eller om det var ett träningspass och en löprunda. Dåligt minne😊 Och ikväll ska jag köra Trx tabata. Har som ett mål att innan nyår ska jag ha lärt mig göra chins och att stå på händer. 

Men nu är lekarbetet slut och jag ska köra tillbaka Noah till dagis, och jag ska åka till jobbet igen. Känns som en bra dag idag😊

Jag fick fina blommor förra helgen❤️

Tatueringen blev äntligen komplett i fredags


Tjejkväll förra tisdagen för att fira Johanna i efterskott💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: