angeline

Senaste

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka med barnen som har sprungit iväg. En extra lång helg hade vi där vi hann med simskola, fotbollsskola, lek med kompisar och badhus. Själv har jag hunnit träna en del också men nu känns det som om kroppen inte riktigt kan bestämma sig för om den ska bli förkyld eller inte. Det känns som en dragkamp mellan mig och bakterierna, kanske är därför jag är så trött också. Imorgon är iallafall fredagen väldigt efterlängtad. Jag får äntligen träffa Erik igen, och så är det födelsedagsfest hos Kim på kvällen. Sen ser jag fram emot en fortsatt lugn helg utan större ansträngningar så kanske jag ändå vinner den här förkyldningskampen.
sötnöta lunchar med dockan😍

Två TRX pass den här veckan💪🏻

Förkyld eller inte, pepparkaks doftande varm choklad en torsdagkväll är aldrig fel😀

Kommentarer


Kommentera inlägget här: