angeline

Lyckligast vinner?

Kategori: Allmänt

Är det inte så nuför tiden? Ju bättre vänner, jobb och familj man har desto högre status ger det dig. Så verkar det om man tittar på tex facebook iallafall. Där skriver alla om hur otroligt lyckliga dom är. "mitt älskade barn är snällast i världen" Gråter aldrig, gnäller aldrig, lyssnar alltid och sover säkert 12-14 timmar varje natt. "Jag bara ääälskar att vara mamma"" Min underbara sambo lagade middag till mig, köpte blommor och gav mig massage" "Jag älskar min underbara familj/mina underbara vänner mest av allt" Vad bitter jag låter nu, jag är också lycklig men inte jämt. Jag älskar min son, men han lyssnar nästan aldrig, gråter så fort det inte går som han vill och han har aldrig sovit länge. Jag älskar min sambo men vi gnäller på varandra nästan lika ofta som vi inte gör det. Varför har det blivit så svårt för folk att erkänna att allt inte alltid är perfekt? Jag älskar mitt inte helt perfekta liv och jag är säker på att jag kommer att dö lycklig jag också. Jag älskar er för dom ni är Mathias och Noah<3 Och alla mina inte helt perfekta men nog så underbara vänner också såklart<3

Kommentarer

  • Mathias säger:

    Vi ÄLSKAR dig med!!!!

    2012-09-06 | 22:43:12

Kommentera inlägget här: