angeline

Resfeber förkyldning och träningsabstinens

Kategori: Allmänt


Resväskan står i hallen. Dags att börja packa. Vad ska man ta med sig? Vad ska man ha på sig? Hur kommer det att vara när vi kommer fram? Kommer vi att komma fram? Tillbaka? Nu går hjärnan på högvarv. Det märks att jag inte är berest. Jag är väldigt hemmakär faktiskt, men det vore ju kul att se världen. Dunder förkyldningen har bitit sig fast i mig också. Knappt nån röst idag, hoppas det känns bättre imorgon. Jag som skulle träna ikapp utmaningen så att jag inte halka efter Erik så mycket när jag är borta. Nu ligger jag efter redan innan jag åkt. Och benen skriker efter en löprunda så fort jag ser andra glada människor springa förbi. Jogging i central park sätts upp på listan då😉 3 dagar kvar.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: