angeline

Älskade hatade vardag

Kategori: Allmänt

En vecka har jag varit tillbaka på jobbet, en lååång vecka men nu ska väl det tyngsta vara gjort. Vad hände egentligen med semestern? På tavlan på jobbet stod det "1 dag till semester" när jag kom tillbaka. Det skrev jag ju förra veckan tyckte jag. Nu står det "122 dagar till julafton" som det var igår. Visst, det är skönt med rutiner, man vet ju att man har att göra varje dag men jag lever gärna ett rutinlöst liv några veckor till. 
Tur att man redan nästa vecka bara jobbar 4 dagar, mjukstart, sen styr vi kosan mot stockholm på fredag morgon för att springa tjejmilen *hjälp* Förväntar mig inte att springa i mål på någon fantastiskt mycket bättre tid än vad mitt mål var, snarare på en fantastiskt mycket sämre tid men jag är aldeles säker på att det kommer bli en fantastiskt rolig helg i huvudstaden. Nu ska jag däremot duscha och snygga till mig för en fantastiskt rolig kräftskiva med bästa arbetskamraterna. Trevlig lördag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: