angeline

I wish you happiness in life

Kategori: Allmänt

En hektisk vecka har passerat. Dags för jobb igen imorgon och nedräkning för semester- 4 veckor kvar. Imorgon är det även dags för min syster att kliva in i vuxenvärlden och för allra först gången börja jobba! Det du- vad du kommer längta tillbaka till skolan. Studentfirande i fredags alltså, jag hann färdigt med tårtorna i tid och dom blev inte fy skam heller. Både goda och fina om jag får säga det själv. Jag hoppas att hon är nöjd med dagen och presenterna och själv fick jag en liten nostalgitripp åtta år tillbaka i tiden. Det är jag nöjd med, man kan aldrig backa tiden men man kan blicka tillbaka och må bra av det man tänker på.
Jaja, liten bild på tårtorna och på min fina syster får avsluta det här inlägget

Kommentarer


Kommentera inlägget här: