angeline

Life is a bitch

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om det är avsaknaden av sol och värme som gör det men guuuud vad jag inte har någon motivation till att göra någonting. Jag har kännt mig totalt tom på energi dom senaste två veckorna.Inte trött trött utan TRÖTT på vardagen i sig. Jag vill ha SEMESTER! Jag vill ha lust att ta tag i allt vi måste ta tag i. Jag måste städa, men gud vad tråkigt. Jag måste tvätta, blää. Fick igång en maskin idag iallafall och plockade upp tvätten från förra veckan. Ett nödvändigt ont för det började ta slut på rena kläder. Vi måste klippa gräset (eller djungeln) men vi har inte haft tid, vi måste trimma häcken, men har inte orkat hämta häcksaxen hos pappa. Måste hinna springa, ja i måndags blev det en sväng iallafall. Ååå dessa måsten tar över mitt liv. Får se om vi mellan grabbkväll, barnkalas och tur med syster till karlstad hinner lyckas samla oss och åka till örebro i helgen för att köpa resterande renoveringsmaterial som MÅSTE göras omgående. Ingen rast ingen ro. Nej nu ska denna pms bitch gå och lägga sig, tack och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: