angeline

Yes I did it!

Kategori: Allmänt

Kunde inte vara stoltare över mig själv än när jag sprang hela vårruset igår. Jag vet att 5km kanske inte är så långt för vissa men för mig är det stort. Det var mitt mål när jag började springa och det hittills längsta jag sprungit utan att pausa. Nu är nästa mål tjejmilen i stockholm. Det kommer att bli en superhelg.
Efter gårdagen är jag iallafall värd lite lyx så nu har vi lämnat Noah hos farmor. Om en timma ska vi till kupolen och titta på syster yster i sin fina balklänning sen blir det resturang och bio med mitt stora hjärta<3 Och ett stort pluss för att få sovmorgon imorgon. Det är inte illa mitt i veckan. Sen ska det bakas tårta så det står härliga till. 2 studenttårtor till på fredag, inte utan att jag är lite nervös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: