angeline

Skengravid!?!?

Kategori: Allmänt

Vad är det här? Varje år i maj får jag nån mystisk fejkgravid åkomma. Det var i maj för 3 år sedan som jag började må riktigt illa av min graviditet och sen får jag någon sorts flashback ungefär samma tid på året. Dofter, minnen ja tom en klänning jag köpte då, allt får mig illamående. Må detta sluta snart! Jag önskar att jag även kunde skylla min otränade kropp på att jag var gravid men tyvärr är det nog av helt andra anledningar=0

Till råga på allt så är jag en usel trädgårdsmästare också. Våra grönsaker dog tydligen i växthuset när det blev minusgrader på natten. Men man ska väl lära sig något nytt varje dag. Nya tag, nya grönsaker - när det blivit varmare ute.

Kommentarer

  • E säger:

    dåligt med uppdatering tycker jag

    2012-05-13 | 19:08:47

Kommentera inlägget här: