angeline

23 Oktober

Kategori: Allmänt

Snart november och idag är det 15 grader ute och jag har träffat på en geting. Dessa äckliga odjur har jag knappt sett på hela sommaren men nu ska dom komma fram.
Förkyldningen har hittat mig också. Några dagar oändligt snorande men nu börjar det ge med sig. Noah var riktigt dålig i helgen också. 39 grader i feber och magvärk stackaren. Hoppas att Isa klarar sig från sånt skit. 
 
Imorgon ska jag för första gången lämna Isa hela dagen och åka till Ullared. Ska bli enormt kul att shoppa loss och min lista är nog en kilometer lång men det gör ont i mitt mammahjärta att lämna lillfisa hemma. Tur att jag vet att hon är i trygga händer. Är nog egentligen mest svärmor jag är orolig för som ska ta hand om denna otroliga lilla mammagris.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: