angeline

Helgen som gick

Kategori: Allmänt

Mathias jobbade förmiddag hela helgen så det var bara barnen och jag på dagarna. Det är inte helt lätt att roa Noah nu för tiden. Han kräver aktivering alla dygnets vakna timmar. Karlskoga marken i lördags iallafall. Mycket folk, barnvagn och försöka hålla reda på herr energiknippe. Jag måste sett rätt så rolig ut när jag försökte köra barnvagnen med en hand. höll två varmkorvar i den andra och ropade efter Noah att han skulle vänta på mig. Lämnade iallafall stan rätt så fort och åkte ner till stranden och matade ankor istället. Kanon väder så vi stannade och lekte en stund.
 
Igår tog vi också tillvara på det fina vädret och lekte lite i trädgården. Rensade i växthuset och började tom att måla färdigt trädgårdsmöblerna som jag började med förra året. Man ska skynda långsamt.
Avslutade dagen med ett ljusparty hemma hos moster Annika och lite hemmagjord smörgåstårta efter det. En helt ok helg vill jag säga.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: