angeline

It comes whit colour

Kategori: Allmänt

Efter några riktigt ruskiga dagar ser det äntligen ut att bli en fin dag.Hela trädgården är full av färgglada löv så det blir till att ta fram krattan i helgen. Karlskoga marken imorgon också, ännu ett tecken på höst. Jag som är en riktig marknadsmänniska har bara varit på EN marknad hittills. Väder, barn och pengar har satt stopp för resten. Man blir inte miljonär på att vara mammaledig. 
Hur som helst åkte miljonären in till örebro med familjen igår. Mathias köpte en ny jacka för presentkortet han fick i julklapp! Isa fick nya strumpor och strumpbyxor och Noah och jag fick...inget.Tur att jag ska till Ullared om två veckor, få stilla mina shoppingnerver lite:)
Vi beställde iallafall resterande luckor och lådor till köket, jag ser äntligen ett ljus i slutet av tunneln på den här köksrenoveringen.
Höstfint i trädgården
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: