angeline

Varning för tristess

Kategori: Allmänt

Åå jag blir då trött på detta väder. Blåsigt regningt och mörkt. Vi tog en sväng till kosia igår för att hämta mitt presentkort som jag vann på ett julbord. Det blåste gäss på sjön och jag fick nästan ångest, jag ville bara dyka i och simma. Jag skulle förmodligen frysa ihjäl men om man blundar och tänker sig att det är varmt och soligt så kanske det går. Jag har iallafall bestämt mig för att idag ska det bli lite gjort här. Städa står högst upp på listan, vi ska försöka få dit några mer köksluckor och kanske hinner vi till ÖB och fixa lite plock som jag behöver där också. Sen ska jag sitta i soffan ikväll och njuta av vårat nystädade hem tillsammans med lite tända ljus. Det borde ge ro till själen.
 
Får ju inte glömma lilla pappa heller idag. Grattis på födelsedagen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: