angeline

9 september

Kategori: Allmänt

Idag har jag fått hem rosetterna till Isas dopklänning, lila ville jag ha istället för rosa. Det är meningen att killarna ska matcha med sina slipsar. Själv har jag ännu inte hittat nåt att ha på mig på dopet, dags att leta leta. Mathias har heller inte provat sin kostym än, passar den tro? För dyrt att köpa ny och för sent för honom att banta! 
Var iallafall på Cafe Nobel idag och beställde fikat. Smörgåstårta alt. ost och skinkpaj, bakelse, småkakor, ballonger och bål:) Dom är trevliga där.
 
För övrigt idag har jag packat och skickat tradera paket, bytt felköp på ica maxi och hälsat på mormor.
Hoppas att barnen somnar lika tidigt som igår, då ska jag passa på att packa partylite väskan och skriva lite stödord inför ljuspartyt på onsdag. Sen hoppas jag att få njuta i soffan till idol. 
 
Det blev ett riktigt har gjort/ska göra inlägg det här. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: