angeline

Vad händer?

Kategori: Allmänt

Jag har ju tyvärr ärvt genen att ha en dålig rygg och allt bärande på barn har gjort att jag har som tusen nålar som sticker mig i nacke och skuldror. Ibland blir jag mer överansträngd i hela ryggen men igår kväll fick jag så fruktansvärt ont längst med ryggraden, mest från mitten och uppåt högra skuldran. När Mathias åkt till jobbet gick det även över till magen och jag ville nästan kräkas. Jag visste inte om jag skulle ligga stå eller gå för inget kändes bättre. Så höll det på i ca 2 timmar innan det släppte lite och jag kunde somna.Har kännt samma sak en gång i somras och jag undrar om det verkligen har med ryggen att göra eller om det är något annat. Händer det igen så ringer jag vårdcentralen men nu så tänker jag först och främst boka mig en massage.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: