angeline

Lata dagar

Kategori: Allmänt

Har varit några dagar i Falkenberg med Erik. Hittade ett litet mysigt gårdshotell som hette Gits gård mitt ute på landet. Har bara tagit dagen som den var, varit på stranden, kollat på båtar i hamnen, varit inne till Varberg och kollat på fästningen och haft det allmänt lugnt och mysigt. Tyvärr åkte jag på en rejäl utonvägsinfektion sista kvällen och fick sitta på vårdcentralen morgonen därpå😢 Det förstörde sista dagen lite, vi skulle egentligen tagit gekås men jag oroade mig mest över att ta mig hem överhuvudtaget. Nu mår jag bättre tack och lov. 
Imorgon kommer barnen igen. Hoppas att vädergudarna vill skänka oss lite sol och värme så dom små liven får göra stranden lite 😊 2 veckor på semestern har nästan gått! Herregud, sakta ner tiden lite.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: