angeline

En krokig väg framåt

Kategori: Allmänt

3 dagar till tjejvättern. Dåligt med träning, dåligt väder. Ett lönlöst sökande efter någon som vill köra mig, heja på mig. Till slut löste sig skjutsen till Motala, men fortfarande var det lika svårt att få nån att ställa upp på att hämta mig. Jag trodde inte det skulle vara så svårt, men kanske ska jag också sluta vara snäll och ställa upp? Man måste ge för att ta heter det väl. 
Inbrott i förrådet har jag haft också. Cykelhållaren till bilen tog dom. TUR att jag letade efter den idag och inte på fredag kväll. Någon vill inte se mig cykla på lördag. Som tur är finns det fantastiska människor som kommer till räddning. Tack🌺 Nu får både cykelhållare och cykel bo inne i huset till efter helgen. Inga fler överraskningar om dom inte är bra. 

👊👊👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: