angeline

Allt i ett

Kategori: Allmänt

Händelserik helg. Barnkalas här hemma för Isa igår. Ungar överallt (glass överallt)😊 Tur vi kunde vara ute. Vi blåste bara nästan bort😄
Simskola på kvällen, och jag gjorde en latmask och köpte med mc Donalds hem. Det är så dålig tid i badhuset så hämtmat kändes rätt igår. 



Idag åkte vi upp till Annika och Taisto så att Taisto kunde kolla bilen åt mig. Ljuddämparen är trasig och verkstan skulle ha över 6000 för att byta allt! Hmm, pengar jag inte har och hade jag dom så skulle jag vilja göra roligare saker för dom. Visade sig iaf inte vara lika illa som dom sagt och han fixade en provisorisk lösning som jag kan köra med ett tag. Skönt. 

Avslutade dagen med ett cykelpass runt sjön och stan. Kändes bra, jag tror jag fixar tjejvättern😊 

👍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: